Ska göra (måste göras)

2008-11-07 - 10:47:18
Innan 2009

Göra klart min samhällstjänst "/
Skriva ett cv
Köpa min jacka, snart så ;)
Färga håret
Fixa naglarna
Fixa skolan, har kommit efter
Bli klar på huddinge sjukhus med allt

Kommer kanske på mera sen ..

Ska göras nångång men hoppas på ganska snart iaf innan sommaren ;) haha

Ha ett jävla jobb & hoppa av skolan
Lägga undan pengar varje månad, för en utlandsresa med Emmy i sommar :D
Snacka med pappa om lägenhet i årsta med Emmy :) Måste bara fixa jobb båda två
Tatuera mig på ryggen

Aa har lite tråkigt så försökte roa mig lite haha ;) Men de här ska göras, bara de att vi är så jävla sega EMMMYYY :P
CIIIAAAAO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!