Onsdag/Torsdag

2008-11-20 - 18:42:47
Hellå där ;)
Igår va en rätt lugn dag, men skulle egentligen på jobb utbildning med Emmy kl 07.00, men som vanligt kom vi inte upp. Asså har tröttnat på de där nu, måste börja käka mina mediciner igen för kommer aldrig funka annars. Men iaf tog de lugnt hela dagen, men sen vid 17.00 nångång började vi fixa oss, och sen kom Emil och Elin dit. Vi snackade bara lite, färgade håret på Emil ( blev skit snyggt ) och sen tog jag piercing på Elin. Jag och Emmy skulle egentligen åkt iväg för att möta Aleks och Englund men så blev de ju inte för allt blev så sent, kvällen slutade med att vi kollade en film, och sen började jag och Emil bråka :/ inte kul, men asså de va ingen ide att ta de då för båda va inte i ett sånt bra tillstånd om man säger så, men vi redde ut de i morse de kändes skönt...  Aa och igen dåra så ringde jag och sjukanmälde mig från samhällstjänsten, inte bra kan man ju säga för ja har ju bara den här chansen kvar och om ja inte fixar intyg från läkare imorrn så har min chans rykt :/ Men ska ändå till vårdcentralen imorrn för att ta massa prover och då kommer jag lösa de ska ni se ;) hehe ..  Jaa de har väll inte hänt så mycket mer idag, vi åkte till gullmars för att fixa en sak och nu är jag hemma, har fan inte varit hemma på sjukt länge nu, så de känns rätt skönt. Men imorrn kommer jag åka tillbaka dit igen! Nej men nu ska jag bara ta de lugnt kolla lite tv och snacka med syrran som man inte sett på hur länge som helst, men vi hörs kanske senare ! Ha de bra, ciaaaooo !
Postat av: KelocC

sv: Tönt gå och lägg dig :D

2008-11-21 - 01:56:15
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!