Onsdag 26/11

2008-11-26 - 20:25:46
Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, men har haft lite annat att göra och inte vart inne på datan nått.
Men har inte hänt nått speciellt som är kul att skriva om.
Just nu är vi i jakan som vanligt, väntar på att baby och karro ska komma tillbaka. Ikväll blir de bara ta de lugnt, kolla film och lite annat ;) hehe..  Får skriva mer när jag har tid, för nu ska ja och Emmy fixa lite saker men ha de så bra ;) ciaaaao !!
Postat av: Vassen

tjeena tjeena :D de e fint, har ju börjat blogga nu så det är helt underbart, jag kan tipsa folk om massa bra saker hahaha :D sjdå?

2008-12-03 - 23:41:13
URL: http://vassen.blogg.se/
Postat av: Vassen

vet inte riktigt, kanske bli några bira imorn annars lugnt, spar mig till nästa helg :D då blire åka av, sjda? puss

2008-12-04 - 14:53:24
URL: http://vassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!