JAHAAAAAAA ;)

2008-11-11 - 03:23:04
Nu sitter jag och min lille vän Emmy i jakan, har precis kollat klart sex and the city filmen, den va ju fan hur bra som helst, aa seg som ja är hade ja inte sätt den innan. Nu sitter vi här och luffar och vill smooooooka lite grann haha har så tråkigt och båda är egentligen lite nere just nu. Emmys "kärlek" åkte ju fast i fredags :/ inte kul inte, och E åkte till göteborg idag men vafan han kommer ju tillbaka, mer synd om min lilla vän Emmy som inte kommer kunna träffa han förns han drar från stället. Och jag sitter och hoppas på att E inte ska tillbaka till fitt kalix sen, kommer fan dööööööö då!! Nej men fan inte nått mer depp nu.. Vi försöker hålla humöret uppe, vi har ju iaf varandra ;D De är ju riktigt tur...

HAHHAHHAAHHAHAHA de här är ju lite kul alltihop, vi sitter här i deras lägenhet och röker och tänker på dom små bajskorvarna, samtidigt som de finns lite depp så är allt lika roligt hela tiden ;P Men men nu ska vi dricka te och kolla en till film :)
Ha de bra peaaaaace out haha :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!