Fredag 01.30

2008-11-14 - 01:51:00
Aa fan, idag har vi hunnit med mycket fan. Vi hade inte sovit nått och kollade på klockan då var den redan 7 så då va de bara fixa sig för ingen ide att somna då, för vi är ju som vi är och då sover man till typ 5 på kvällen och de pallas inte. Så vi fixade oss och åkte hem för att hämta kläder och massa saker, haha riktigt kul värsta packningen hela vägen dit sen med mat kläder allt fan. Snackade med mamma idag, först bråkade vi som vanligt om allt möljigt massa onödigt tjaffs men aa de löste sig iaf så nu känns de bra. Sen fick jag ett lite mindre roligt samtal från Roger, har ju inte skött min samhällstjänst och de här va min sista chans så vet inte vad som kommer att hända nu. De ska gå till åklagaren igen och då kan de antingen bli skyddstillsyn, böter eller inlåst i nån månad ( p12 ), men han skulle ringa imorrn så ska vi snacka och ja hoppas jag snackar mig ur de där för inte fan pallar ja de där, ska försöka med allt och ja kommer säkert lyckas tror iaf på mig själv haha ;) Aa iaf sen åkte vi hem och då tog vi en power nap, jävligt skönt men vaknade vid halv 9 och de va lite ångest, då va de bara att dra och köpa cigg och läsk, sen när vi kom hem igen så städade vi hela lägenheten för de såg verkligen ut som en pundarkvart, men nu är den riktigt fin :) Sen duschade vi och lagade lite mat. Och nu sitter vi här, ska snart kolla på en film, wrong turn 2.. De är väll de vi har gjort idag :) Imorrn kommer de fan bli en jobbig dag, först ska vi möta upp emmys mormor och hennes syster för att hjälpa dom med en sak, och sen efter de ska vi direkt till en jobb interjuv i solna, och efter de ska vi vara barnvakt åt Olivia. Så kommer vara helt död på kvällen fan, men de gör inget för ska ändå bara ta de lugnt. Hoppas på att kunna fixa lite saker och bara sitta här hemma och ta de lugnt, de är ändå nice :) Nej men nu ska jag kolla film men skriver imorrn..Peeeeace !!

Lägger upp lite bilder på baby :)





Postat av: Anonym

TA BORT

2009-10-12 - 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!