tråkigt

2008-12-14 - 01:11:59
Lovar du att vara ärlig?: Ohjaa alltid
Du heter: Johanna
Smeknamn: nöjer mig med Johanna bara
Låt just nu: Fugees - ready or not
Om du röker: Aa gör ju de
Beroende av: Ciggen haha, och mina nära och kära
Favoritkaraktär(er) i bok: Haha fyfan hatar att läsa
Vem behöver du mest just nu: Mamma
Vad tror folk om dig: Dom som inte känner mig tror oftast att ja är en "bitch" haha ..
Vad får du oftast komplimanger för: ALLT förfan ;) haha nej men svårt, kroppen :S håret, ögonen typ..
Vad säger du för att imponera på någon: Imponera tar ja som att man leker nått men kanske tänker helt fel haha, ja försöker bara va mig själv så vet fan inte ;P
Hur imponerar man på dig: Charm, aa sen bara va sig själv !!
Brukar du skratta för dig själv? de är klart ja brukar
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vi får se hur de blir :) om de blir så. Puss
Vilken är din favoritmålning?:  Har ingen favorit målning
Vart bor du: Årsta
Trivs du där: Yeeees
Äger du några converse: Nej
Festar du mycket: Gjorde, men har blivit mindre nu
Vad har du för mobiloperatör: Tele 2 comviq abonnemang ;)
Är du allergisk mot något: Nej, eller mot falska människor !!!
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: jadu bra fråga, skaffa mig ett jobb helst på carlings.
Hur svarar du i mobilen: Hallå ! de beror på vem som ringer, men oftast hallå
Vem ringde du senast: Min älskade vän EMMY :p
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa mycket hon .. :)
Antal sömntimmar inatt: 9 timmar typ
Sov du ensam: Aa helt ensam :( haha
Tycker du om din pappa: Jag älskar min pappa <3
Brukar du komma i tid: Jag och tider funkar inte.
När mår du bra: När mina närmaste mår bra !
När blev du fotad senast: Onsdags
Vanligaste färg dina kläder: Aa, tror de är svarta, passar till allt.
Vad tycker du om fötter: haha jo men förstår du jag tänder på fötter, hahah nej men inte direkt de mysigaste men inget speciellt .
Är du aktiv i skolan: Jag? aktiv? nej inte direkt men försöker ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!