Söndag

2008-12-08 - 00:59:54

Nu är fan söndagen slut men men måste skriva lite iaf.
Vaknade vid halv 3 ungefär, gick upp och skulle käka lite frukost men de blev bara ett ägg haha pallade inte äta mer. Och sen började jag och mamma tjaffsa, jag började klaga på att ja inte hade några kläder och blablabla ni vet hur de är..
Så de slutade med att ja gick in i rummet igen, då kom hon in och frågade om vi skulle åka till sickla, men då kändes de bara fel att åka dit när vi hade bråkat och allt kände mig lite dum. Så jag låg kvar och somnade igen.
Vaknde vid 18.00 typ och då va middan klar, så gick upp och käkade. Riktigt gott kan ja ju säga..
Efter de har jag bara segat framför tvn och datan typ, skulle ha åkt till haninge och träffat en kompis men ja orkade verkligen inte... Snart ska ja väl sova, måste upp 7 imorrn. Har först skola till 12 sen har ja ju då min "efterlängtade" samhällstjänst 13.00-18.00, inte kul men måste fixa de nu. Jaja nu orkar ja inte skriva mer, vi hörs imorrn eller nått!! ciao!

saknar min älskling så grovt mycket <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!