Måndag

2008-12-15 - 16:21:41

Hallå där !!
Helgen har varit helt okej, förutom att jag har varit sjuk. Har halsfluss och feber men är så van att ha den skiten så ..
Har segat framför tvn och datan i stort sätt hela helgen, umgåts med min familj.
Idag så började ju skolan och allt sånt där, men eftersom ja va sjuk så blev de ingen skola eller samhällstjänst för mig, men de är bara ta igen de sen när man blir frisk. Har inga planer för kvällen, blir nog bara att ta det lugnt, proppa i mig halstabletter och klunka te haha ;) så man blir frisk nån jävla gång. Får se vad som händer, skriver väl lite senare ikväll.
ciao ciao

Jag och mina älskade systrar, ni betyder allt för mig !!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!