Lördag

2008-12-06 - 23:51:53
Aa har inte hänt så mycket idag, har bara tagit det lugnt, städat i rummet och så bara. Sen efter jag hade käkat och så mötte jag Emmy, vi skulle egentligen till haninge men vi orkade inte. Efter ett tag gick vi hem, fan orkar inte bara sitta hemma så jävla tråkigt men aa ..
Saknar min älskling så jääääääääävla mycket, kommer aldrig klara av att inte träffa honom på 4 veckor, NOOO WAY!
Vill bara kunna ringa och säga att han ska komma hit, bara få hålla om honom.. Men är ju lite svårt nu när han är så långt bort "/  Men måste stå ut och fixa allt nu, sen kommer jag åka dit och den dagen kommer fan va den BÄSTA dagen !!
Nej men nu snackar vi inte om de, kommer bara börja tänka för mycket då ..

Nu tänkte ja väll sitta här ett tag sen kolla lite tv och försöka sova !! Men vi hörs imorrn eller nått, night night !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!