Gammalt test

2008-12-16 - 19:37:23

Namn: Johanna
Smeknamn: Inget
Msn: Yes, ni som har vet
Lunar:  Nej
PA: Juuhanni
Ålder: 18
Födelsedatum: 19900713
Stjärntecken: Kräftan
Bilddagbok: Nej
Facebook: Johanna Deckel

Tonåren.
Hur gammal är du:
  18
Har du bra självförtroende : Helt okej
Kan du lita på dig själv: Jorå, ibland
Hur tycker du att ditt liv är:  De är upp och ner, inte bra alla gånger men ska inte klaga :)
Vill du ändra på något i ditt liv: Jo de skulle jag ..
Är du nöjd över din kropp: Yes är nöjd med min kropp, men inte till 100 % om ja säger så, men skämms inte över den iaf..
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: Ja de kan jag göra, om jag har en bra dag ;)

Killen
har du någon kille:
Jaa :)
Tycker du om när en kille rör vid dig: De är klart jag gör
Är det okej att en kille gör det: Om jag nu vill de, annars kan dom låta bli
Måste han fråga innan han gör det: Han vet nog om de är okej eller inte.
VÅGAR du att han gör det: Ja varför inte ?
Dina bröst, är det ett okej ställe att han rör vid: Aa
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: Jag trivs som singel men ja har de bra nu tillsammans med min pojke, och så vill jag ha de ! :)
Trivs du tillsammans med någon kille: Jaa med min pojkvän
gillar du långa eller korta förhållanden mest: Är inte den där förhållande tjejen så kan inte svara på vilket jag gillar eftersom jag aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande ;) haha.. men tror nog på långa om de nu är seriöst !
När en kille gör slut, blir du ledsen: De lär jag väl bli om jag är kär i personen


Vänner.
Har du bra vänner:
Ja de har jag
Du tycker om att va med dina vänner: Självklart
Har du många bra vänner: Jag har mina närmaste sen har man ju andra vänner också, men inte som jag pratar med på samma sätt.
Vad heter din bästavän: Emmy bergqvist :)
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller många som man inte kan lita på till hundra: Få bra vänner såklart

Mogenhet.
Låter du din kille ta på dina bröst, rumpa, könsorgan :
Ja
Har många sagt att du är mogen för din ålder: Haha vissa säger andra inte, sen kan jag vara lite omogen ibland ;)
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: Ja de hänt
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma och leka: De är helt olika, beror på vad man ska göra.
Har någon kille rört vid dina bröst, rumpa? Yes yes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!