Fredag

2008-12-13 - 00:10:59

Hello ..
Försöker skriva lite då och då, men har inte haft nån lust på sista tiden. Känner mig helt hjärndöd just nu, massa tankar om hur allt kommer bli och hur mycket man pallar. Den här veckan har varit riktigt jobbig, men har ändå skött skolan och samhällstjänsten och de känns ju bra, men har sovit skit dåligt och sen har ja bara gått och tänkt på massa saker och de är fan inte kul. Orkar inte de här,  låter konstigt men känner mig fan helt nere just nu. Men men hoppas de blir bättre och att allt löser sig!!

Jaja.. Idag gick jag upp vid 07.00 och började fixa mig kan ju säga att de va riktigt jobbigt, somnade ungefär vid 05.00 i morse så man fick ju inte så mycket sömn plus att jag är sjuk också, halsen krånglar som vanligt sen feber.
Slutade iaf vid 12 idag då åkte jag hem och gick ut med hundarna, sen började ja rensa garderoben haha fan va mycket skit man har som man aldrig använder, men nu är de borta ;)
Jaa sen har ja väl inte gjort så mycket mera, käkade en skit god middag, gick ut med hundarna och köpte cigg med lillesyrran. Jaa sen segat bara. Ska väl snart gå och lägga mig, kommer bli sååååå jävla skönt att sova sen haha..
nej men fan pallar inte skriva mer nu, men vi hörs imorrn eller nått ! Gonatt ..

SAKNAR DIG !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!