:'(

2008-12-06 - 02:36:30
Fan saknar dig så jävla mycket redan. Kunde inte hålla undan tårarna när du åkte, du betyder så jävla mycket för mig. Vet inte hur de här ska gå, men ja hoppas vi båda klarar de här. Kan fortfarande inte sluta gråta, tänker på dig hela tiden. De går inte en sekund utan att jag tänker på dig!!
Ikväll skulle vi gå ut och ha kul jag Emmy och Alia, men va händer jo jag och min ALLRA bästavän började bråka och slå varandra, men vafan vi tänker på så mycket just nu och de går ut över varandra. vi är fan som syskon. Och nu kommer allt fram när man är hemma själv, man tänker på så jävla mycket och de går inte att sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta..... FIIIITTTAAA.. har aldrig varit såhär fattar inte vad som har hänt.. Men men orkar inte skriva mer.


SAKNAR DIG SOM FAN ÄLSKLING <3

Postat av: KelocC

Aa jag skäms över er :P..

..stackarn då :) de blir bra :D

2008-12-06 - 14:57:58
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!